Με πρωτοβουλία του Δήμου Καλαμαριάς και της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Πολιτικής και Δημόσιας Υγείας διοργανώνεται Φεστιβάλ Υγείας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026 , τις ώρες 9.30 - 14.30, στην Πλατεία Προσφυγικού Ελληνισμού (Πλατεία Δημαρχείου). Ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης θα συμμετέχει με σταντ και ενημερωτικό υλικό για την προαγωγή της στοματικής υγείας. Όσοι συνάδε...






